Tack!

2014-03-20 12:11:17
FINASTE LOPPAN!! 
 
Tack för otroligt fin respons på mitt inlägg igår, det känns skönt att veta att det finns många som bryr sig! Så tack så jättemycket för det, jag mår bra idag. Det känns skönt! Fokuserar på mattetentan imorgon och tycker att jag kommit en liten bit påväg iallafall, tack vare kurskamrater och youtube, haha, här köper man böcker för flera tusen och man lär sig inte ens något... Haha nej så illa är det väl inte, men jag kan inte läsa mig till saker, jag måste få det förklarat för mig. Det är mycket bättre! 
 
Har förresten provat ett annat kaffe idag, Gevalia mörkrost istället för mellanrost, mmm det var ganska stor skillnad! Mer fyllnadssmak och ja lite djupare helt enkelt, får se vad Daniel tycker dock men jag gillar det! 
 
Igår hade vi personalmöte och assistentmöte, så roligt, jag som älskar att leka trivdes som fisken i vattnet inne på Boda Borg och idag har jag lite blåmärken och är öm i kroppen men mitt lag kom tvåa med endast en stämpel under vinnarlaget, så det känns jättekul! Måste dit igen, såå roligt! Känns bra att man valt rätt yrke iallafall för jag älskar ju att leka och det gör man ju till viss del med mellanstadieelever också. Gissa vem som kommer ordna alla femkamper och samarbetsövningar i min klass i framtiden? Haha
 
Är riktigt peppad på att jobba i helgen också, vi har lite att jobba med på jobbet så det ska bli roligt att tagga upp alla som jobbar till att vara supersnabba!! Jobbar tre helger i rad nu och det känns roligt! 
 
På måndag börjar praktiken i två veckor och det känns både läskigt och superkul! Jätteroligt att komma ut i skolan igen efter månader av plugg och se att allt slit är värt det! 
 
Nej nu måste jag fortsätta med denna matte. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0