Lördag

2014-03-22 10:01:19
Bild från igår, tentadags! 
 
Ja hur gick tentan? Haha, jag är gaanska inställd på omtenta i juni! Men vi får väl se! Jag hoppas, och det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar människan så vi får väl se när resultatet kommer om två veckor. Jag kunde inte pluggat mer, eller jo det kan man alltid, men jag har svårt för det här med bråkräkning för det känns så abstrakt och jag tycker procenträkning är svårt också, så vi får väl se om mina små kunskaper håller eller inte.. 
 
Nu har jag precis sammanställt anteckningarna från personalmötet i tisdags och skickat till min chef, så skönt att ha det ur vägen för jag har inte hunnit skriva rent dem tidigare i veckan pga plugg men nu så är det mailat! 
 
Jag ska strax iväg och jobba och ikväll hoppas jag få lite plugg gjort, har en matteuppgift att börja kika lite närmare på.. 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror du klarade det

2014-03-22 @ 11:32:09
Postat av: Mamma

Tror du klarade det

2014-03-22 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0