Hej!

2014-03-08 11:06:26
Gårdagens treåringar!
 
Lördag idag! Strålande väder. Jobbade sent igår, vaknade vid halv elva först så har inte sovit superlänge men är inte heller så värst trött. Har precis ätit världens godaste frukost, min Daniel kan allt, skafferi och kyl är uppfyllda med godsaker och han och Emilia är inte hemma så att jag kunnat sova i lugn och ro. Älskar er!! Jag ska strax iväg och träna och efter det vet jag inte vad vi ska hitta på, jag vill gärna ut i det fina vädret iallafall!
 
KRAM 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söta och se Björne är det din Louise? <3

Svar: Jaa :) <3
Louise Granberg

2014-03-09 @ 21:42:58
Postat av: mamma

Minns när jag köpte den åt dig Louise, då var du inte gammal

2014-03-11 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0