Sovmorgon

2014-01-29 13:14:52
Trött mamma hos min systers fina rum, så avis på det, så fantastiskt mysigt!! Ska be henne få Emilias rum lika fint! 
 
Ah, vaknade upp klockan halv elva idag, fantastiskt underbart skönt! Nu har jag precis läst klart alla kapitel och tre sagor tills morgondagens seminarium, funderar på hur sjutton jag ska ta mig upp eftersom jag idag stänger på jobbet (kommer stämpla ut ca 01:30) och så ska jag vara i Örebro 09:15, så lär gå upp vid sju eftersom jag ska lämna Emilia på dagis vid halv nio.. blä men det mesta går med kaffe! Det som stör mig är att jag missar paradise idag!! Åh får se på det fredag förmiddag istället eftersom jag stänger torsdag kväll också. Ska bli skönt att vara ledig på fredag efter sju arbetsdagar i rad. Jobbar i helgen också men tror jag är ledig på måndag. 
 
Frågan är om jag inte ska ringa bort Emilia från dagis imorgon så jag slipper stressa iväg med henne till dagis.. det får nog bli så, så kan hon och pappa mysa medan jag är på universitetet. Så hinner jag träffa henne några extratimmar innan jobbet börjar vid fyra! Åh funderar lite på vad man ska äta idag på jobbet.... är inte så sugen på Max, så ska nog antingen köpa med mig matlåda från ica eller göra iordning en egen sallad på jobbet, ja så får det nog bli, gör iordning en sallad istället. Såå gott. 
 
Åh vad jag längtar till Summerburst i sommar!! Ska bli så himla roligt med bästa vännen Jennifer och bästa är ju att vi slipper tokleta efter boende utan kan bo hos hennes pappas sambos lägenhet! Hur braaa? Längtar ihjäl mig!! Hoppas även kunna besöka Jennifer innan dess också såklart men nu jobbar jag varje helg ser det ut som, så kan bli lite svårt. Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan mina två hjärtan kommer hem. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja Linneas rum har vi fått till riktigt fint, men tapeter och diverse inredning. Ett litet mysigt krypin. Ja hela lgh här i Rosendal är så mysigt

2014-01-31 @ 09:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0