Onsdag

2014-01-15 08:41:32
 
 
Godmorgon, idag är det onsdag och det har kommit ännu mer snö. Det som är bra med snön är att det blir så mycket ljusare ute, det dåliga är att man måste skrapa rutor.. men om jag hinner klart med portfolion idag så ska vi tillsammans titta på hur den där motorvärmaren fungerar. Garaget kan tyvärr inte städas ur än då det finns saker som inte är våra där i, får vänta lite helt enkelt. 
 
Jag har bara två revideringar kvar att göra och sen är det bara att sätta ihop hela portfolion och fixa ett stort kuvert att lägga det i och ta med till skolan imorgon när vi har presentationen, så slipper jag dit på fredag också. Så det känns jättebra! Jag hoppas den håller bara.. fast jag är mer nervös över den muntliga biten, fy, den är imorgon, blä, men det går nog bra, hoppas jag, ska öva lite på det senare idag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fokusera, andas och släpp nervositeten innan du går in. Och vad är det värsta som kan hända Louise? <3

2014-01-15 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0