I full gång

2014-01-07 13:09:07
Så har termin 4 börjat på universitetet. Eller ja egentligen börjar den inte förrän 22 januari för då börjar nya kursen men för mig är det ändå vårtermin i januari, så ja, termin 4 har precis börjat. Låt den gå fort! Tentan imorse kändes faktiskt okej men det ska jag väl inte säga för då har jag säkert inte klarat den... nu ska loppan strax hämtas på dagis och ikväll när hon sover blir det plugg, hoppas även kunna plugga när hon är vaken, jag har omtenta på lördag. Trodde denna vecka skulle bli jättestressig men jag kommer fixa både processportfolion och omtentaplugget! Gruppen ska ses på söndag så det känns skönt, då är ju omtentan skriven. Heja mig, jag tror faktiskt jag har lite go i mig igen, min svacka börjar äntligen luta åt rätt håll. 
Jag trodde aldrig att jag skulle bli den som känner såhär men tro mig, vi är inte mer än människor någon av oss. Men som sagt så börjar det kännas bättre igen, att vara deppig är inte min melodi!
 
Dock är jag riktigt ångestfylld över denna bil, som ska servas inom 60 mil.... ingen billig historia men man vårdar sina saker här i livet har jag fått lära mig så det är lika bra att fara iväg imorgon och boka in en service på pärlan!
 
Åh en favoritbild på oss, Emilia ca 14 månader och så mamman. Älskade underbara bebistid, hoppas jag någon gång i livet får uppleva det igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Tagit i Rosendal av mig innan ökandstrippen

2014-01-07 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0