Hej på er

2014-01-17 21:31:46
 
Åh äntligen är denna kurs över, jag jublar inombords! Och fortsätta får jag göra också, har fått ihop mina poäng, plus att de tog bort kravet också. Så skönt! Idag har jag lunchat och gått på stan med Victoria och fikat har vi hunnit med också, så härligt att ses igen! Nu ligger jag i sängen och har tittat lite på tv och bara tagit det lugnt, så skönt! Nu ska jag beställa massor av kurslitteratur, har inte vågat gjort det tidigare eftersom jag inte vetat om jag skulle få läsa. Så ska beställa resten av alla böcker nu.. Är en hel del men så är det ju. 
 
Imorgon har jag inget planerat, förutom lite jobb på kvällen och natten. Annars ska vi bara mysa här hemma lilla familjen! Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åter igen stort grattis, vad skönt, hoppas du kan sälja av böckerna sedan och få lite tillbaka

2014-01-18 @ 10:49:02
Postat av: Gunn-Britt & Arne

Grattis Louise du är otroligt duktig. Ha det skönt i helgen med din goa familj

2014-01-18 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0