Godmorgon!

2014-01-14 08:38:03
 
Hej på er! Idag är det tisdag och jag har precis satt mig tillrätta för att skriva klart och sätta ihop min portfolio. Sen hoppas jag att mina patroner till skrivaren hinner komma så att jag kan skriva ut den, annars får jag snällt fråga min mormor och morfar om jag kan få skriva ut den där. Beställde igår så borde komma på torsdag iallafall. När jag är klar med portfolion så ska jag kika lite på vad jag ska säga på redovisningen på torsdag, blä vad jag avskyr redovisningar på engelska, svenska är ju inga problem det tycker jag nästan är roligt, men engelska.. nää. Men detta är den sista iallafall, jag tror inte det är någon muntlig redovisning i nästa delkurs (om jag nu får läsa den) Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0