Fredag

2014-01-10 10:26:32
Svea till vänster och Emilia till höger på fika igår uppe hos Svea!
 
Hej på er! Idag är det fredag och jag sitter här i köket och pluggar inför imorgon, med en liten tjej bredvid som också pluggar, eller, haha. Hon är så söt, sitter här och ser koncentrerad ut och "skriver" ner små anteckningar på sitt papper. Mammas tjej det, undrar vad du ska bli, mammas lärarassistent kanske? Hihi! Tänk vad spännande ändå att få följa hennes liv, hur hon formar det och vad hon fyller det med. 
 
Jag hoppas så innerligt på att jag fixar tentan imorgon! Jag har fått stöd från kurskamrater och vänner så jag känner att jag inte är ensam i allafall, stort tack till er som hört av er, verkligen. 
 
Jag hoppas känna mig klar idag, så att vår lilla familj kan ta oss ner på stan en sväng, jag har presentkort på Önska som jag tänkte köpa något fint för och så måste vi in på h&m, Emilias strumpor har fått fötter så det finns bara omaka par i hennes strumplåda. Konstigt det där, att det bara är ena paret av alla strumpor som försvinner... Så ska köpa på mig ett par paket nu! 
 
Om jag mot all förmodan fixar så jag får fortsätta på engelska två ska jag belöna mig själv med något riktigt fint, funderar på ett nytt läppstift eller något annat fint!
 
Kram på er, nu måste jag fortsätta med pluggandet. 

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Kram o Lycka Till! <3

2014-01-12 @ 00:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0