Ullared

2014-02-19 10:14:54
 
Natten till måndag, vid ca 02:00 lämnade passaten Karlskoga för att åka till Ullared! Elin, Lina, Tobias och jag var det som åkte och vi hade så jäkla roligt. Bilresan dit var jätteskön, jag och Elin myste till det med kuddar, filtar och så fick jag mitt älskade kaffe vid halv sex när vi nästan var framme. Åh så mysigt, jag älskar att bila, man sover, pratar lite, sover, pratar lite, sover, äter, myser, ååh. Lina var nog inte lika lycklig dock eftersom hon inte fick sova för Tobias eftersom han körde, haha men hemvägen fick hon sova iallafall, hihi. Elin och jag delade på hemresan, jag trodde jag skulle fixa att köra hela vägen men utan någon att småprata med blev det svårt att hålla ögonen öppna så vi bytte. 
 
Jag hittade massor av fina grejer, mest till Emilia men också lampor och träningströja och mysbyxor till mig! Jättenöjd, längtar redan till nästa tur haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0