Hela dagen

2014-02-06 18:40:36
 
Idag har jag jobbat 8-16:30 och sen har jag signat upp mig på ett gym, känns så skönt att komma igång och köra igen! Tre gånger i veckan ska det bli och så tänkte jag kombinera detta med träningslagrets pass som jag verkligen älskar, så tänkte köpa ett tiokort där och gå på mina favoritpass och köra gym resterande dagar! Ska träna med min svåger (? är det ens svåger när det är min mans bror? haha) Alex som är erfaren när det gäller gym så det känns fantastiskt bra! Nu är ju inte Daniel min man-man men ni fattar, haha.
 
I helgen jobbar jag långa pass och det ser jag fram emot, jag ska utbilda lite (eller utbilda och utbilda, snarare utmana) så det känns jätteroligt! En jätteduktig medarbetare på jobbet ska få gå upp och bli chef så jag tänkte att denna person ska få styra lite i helgen, jättebra sätt att öva lite på. 
 
Nu ska jag kika lite på vad alla grejer är på den här datorn, den är fortfarande så ny för mig och jag kan inte så mycket. Är mest imponerad över designen och att den är fantastiskt snabb, men vill gärna veta vad alla grejer är ens haha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0