Dåligt bloggande

2014-02-19 10:11:18
 
Hej bloggen! 
 
Ursäkta för dålig uppdatering senaste dagarna men det har varit lite mycket. Jag sitter på universitetet nu och inväntar mina gruppmedlemmar, vi ska förbereda oss inför en presentation imorgon, blääää vad tråkigt men jag har börjat lite på uppgiften så tror det kommer gå smidigt. Jag har förresten lyckats åka buss idag! Woop så duktig, hemresan återstår dock så hoppas den går lika smidigt. 
 
Fick bort mitt kvällspass på jobbet på torsdag, imorgon alltså, jätteskönt eftersom det kör ihop sig så med dagis och bilen och allt så det är jätteskönt att jag slipper krångla med det! Daniel har ju börjat jobba igen, så lycklig tjej, så han samkör med tre andra så var tredje vecka har jag inte bilen, vilket gör att jag får åka buss de dagarna. Så ett slags busskort ska köpas tror jag! 
 
Jaja jag kanske lika gärna kan skriva klart uppgiften så vi bara kan diskutera, lägga till och ta bort sen så går det fort, Emilia ska hämtas på dagis vid tre så jag måste ta bussen från universitetet vid halv två. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0