Svea - Kavat

2014-04-29 19:30:43
 
Halvdålig bild på skon i kön på Berqvist Örebro  men ni lär få se dessa på små fötter i sommar!
 
Det har ju varit väldigt varmt flera dagar i rad nu, hört att det ska bli lite kallare igen men jag kände ändå att jag ville köpa sandaler så det finns hemma! Storlek 24 sitter perfekt på vår lilla loppa och då är det lite mer än 1 cm i växtmån. Hennes blåa ballerinor jag köpte i 25 köpte jag ett till par i 24 som sitter bättre.. Hon hade dessa Kavat förra året också i modell Svea och vi var jättenöjda med dem. Då hade hon storlek 23 på dem så en storlek har hon växt sen förra året, det gäller dock inte kläder haha, där har hon 92, vissa tröjor och klänningar går i 98 men speciellt trosor, bikinis, baddräkter, jeans, byxor, tajts och shorts är 92, annars halkar de av. Lilla loppan, vägde henne till 13,1 kg tung för nån månad sen och det stämmer nog än. Förresten någon som vet om badhuset är öppet i veckan? Vill dit och mysa! 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh så fina de är!! :)

2014-04-30 @ 09:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0