Helg!

2014-04-25 21:17:17
Kärlek
 
Idag, eller faktiskt hela veckan, har jag varit så hurtig. Jag har vardagsmotionerat som värsta svenssonmorsan. Cyklat till och från dagis, promenerat till och från dagis, cyklat till och från jobbet osv. Lite living on the edge då jag inte har något lås på cykeln så det ska köpas imorgon, det gick inte att ta med sig treåringen till butiken idag så vi vände och gick ut, kände inte för att ta en fajt just då.. 
 
Iallafall, idag om något har jag motionerat, först cykeltur till dagis som alltid avlutas med världens backe sista metrarna, puh och en unge som skriker "trampa fortare mammaaa" jaa, mamma kämpar för att inte ramla omkull här för att det går så långsamt, haha... och sedan vidare genom hela Karlskoga ända vägen till Rosendal för att hämta nyckel till min mammas bil som jag så snällt fått låna eftersom Daniel har vår till jobbet denna vecka. Så in till Örebro, 7:10 var jag i bilen! Känner mig fortfarande duktig haha
 
Universitetet, seminarium, lunch och till Rosendal igen, cykla hela vägen till dagis och så hem, eller jag hade ju tänkt köpa ett lås men det gick ju inte för sig.. hem och så i det fina vädret kände jag inte för att gå upp till lägenheten så vi fortsatte med vagnpromenad, stannde på konsum för glass till loppan och cola zero till mamman, promenerade till sjön och hälsade på Amanda, sen kom pappan hem och hämtade oss vid fem!
 
Han är iväg och ser på bio och jag sitter här med godaste naturella yoghurten, honung, hallon och naturell müsli. Så gott! Trevlig fredag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0