Aah

2014-04-25 21:27:32
Bild på glad tjej tidigare idag med favoritglassen i handen! Glad mamma som lyckats få på treåringen keps, det är en kamp varje dag haha
 
Skulle bara tillägga, detta vågar jag knappt skriva med risk för att något händer men: åååh vad jag njuter! Mannen på bio, barnet sover, knäpptyst, inte ett ljud, bara veta att ingen pratar med mig på minst en timme till och jag har hittills varit i tystnad i nån timme eller två. Så skönt! Emilia somnade vid åtta.. jätteskönt! Blir dock nervös över att loppan ska vakna men det tror jag inte att hon gör nu. Ahh, egentid när den är som bäst. Nerbäddad i sängen med lite lugn musik och datorn. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad härligt, livskvalite

2014-04-25 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0