Tisdag

2013-09-17 08:00:03
Godmorgon! Vi myser i soffan framför Bamse, ska strax tillbaka till läkaren igen, jag var där igår och tog prover som jag får svar på idag. Läkaren lyssnade på mina lungor och sa att det låter som lungsäcksinflammation som eventuellt behöver behandlas med medicin så det är det jag får reda på idag då. Går på Ipren/Alvedon nu så att jag överhuvudtaget ska kunna andas utan smärta. Är ledig från jobb hela veckan, är bara plugga jag behöver göra så jag hoppas kunna vila mycket. Vi hörs senare, kram på er 



Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter som en bra ide det Louise, inge stress bara göra det du orkar hemma och sedan plugga. På fredag sover Lilla E över hos oss.

2013-09-17 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0