Onsdag

2013-09-25 08:05:21
Godmorgon fina! Idag är det onsdag och mitt i veckan. Dagen består av plugg och sen ännu mera plugg i Örebro med Ronja. Sen blir det hem och vara mamma ett par timmar innan det blir plugg igen. Måste verkligen plugga ordentligt idag eftersom jag jobbar hela torsdagen. Ledig fredag och då blir det plugg och sen jobbar jag lördag och söndag! Haft roligare veckor haha men det känns bra att jag investerar i min framtid! Fröken Louise, hihi. Nej nu måste jag åtgå till min dotter som sitter med leklera. Kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt rätt utbildning är aldrig fel, det har du verkligen igen. Se på mig. Kram och lycka till

2013-09-25 @ 13:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0