Godmorgon

2013-09-16 07:13:52
Hej! Usch jag har haft jätteont i ryggen under en tvåveckorsperiod, trodde jag, men det är ju lungorna jag har ont i. Det gör ont när jag andas och jag kan inte ta djupa andetag utan att det liksom hugger till, nej blä vilken smärta det är.. Fick gå hem från jobbet igår efter ynka 3 timmar, mer än så klarade jag inte. Jag har fått telefontid på vårdcentralen nu snart så jag hoppas få en tid i em. Mamma (sjuksköterka) trodde på lungsäcksinflammation och det tror jag med för symtomen stämmer bra överens med mina besvär.. Jaha annars så sitter vi i soffan med kaffe/välling och Nyhetsmorgon. Strax dags för dagis och universitetet! Kram på er 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sov gott hörs i morgon

2013-09-16 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0