Åh en liten ytlig lycka

2013-09-22 20:09:12
Så skönt! Glenn har varit här och hjälpt oss att fixa routern så min dator äntligen kan surfa trådlöst! Det är ju fantasiskt vad skönt det känns att kunna slå på datorn och gå ut på internet utan att behöva dra sladden. Nu har jag ju min iPad så jag surfar jättesällan på datorn men ändå ibland är det skönt att sitta ner vid en riktig dator. Så nu är det fixat och det går även att skriva ut från datorn. Åh jag är så lugn och nöjd och glad haha. Skönt såhär inför skolan nu så jag kan skriva ut vad jag vill! 
 
Helgen har varit så himla bra, i fredags sov lillan hos mormor så vi fick komma iväg, vi åt en så himla god trerättersmiddag på Jensens i Örebro och sen gick vi på bio, Elysium! Den var jättebra verkligen, kan varmt rekommendera den! 
 
Lördagen bestod av sovmorgon och senfrukost, lite fika hos min mormor och morfar och sen handlade vi och hämtade loppan. På kvällen var vi hemma och myste bara eftersom jag skulle jobba på natten, det gick bra att jobba även om jag fått sota lite för det idag! Men jag har tänkt jobba passen jag har nu men försöka att inte plocka på mig extra och speciellt inte nu när jag har tenta snart! 
 
Imorgon är det föreläsning och plugg med Ronja som står på schemat, det ska bli mysigt, tror vi sätter oss på Waynes, jag har kärat ner mig i deras menyer men främst i deras latte, helt gudomligt god. 
 
Nu funderar jag lite på att ta på mig kängorna och köra till Ica och köpa godis, men samtidigt är jag så jäkla trött att jag inte orkar haha. Får se, vill helst bara lägga mig och sova. Kram på er! 
 
Vaknade intill denna lilla goding imorse. Mammas älskade och finaste Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0