Sådär

2013-10-04 08:08:00
Nu håller vi tummar och tår för att jag klarade tentan! Det är nog knapert då det inte var alls de frågor jag förväntat mig men blir det omtenta så är det så, inget jag dör av. Idag ska jag lämna in bilen och få dit de nya däcken, samt boka tid för lagning av repan jag lyckats åstadkomma i våras och fixa framvagnsinställning.. Alltså så himla mycket utgifter på bilen just nu men jag skulle må dåligt på riktigt om den där repan började rosta! Panik på en så ny och fin bil! Även om det svider i plånboken att laga repan så känns det såå skönt att få bilen heeeel igen. 
 
Så till verkstan ska jag med den idag och så ska jag fråga när den ska servas, jag tror det är i november. 
Sen tänkte jag även hinna med att städa ur garaget så att vi får in bilen igen och så vill jag egentligen röja bland mina kläder men det får vi se vad vi hinner, jag har lite litteratur att läsa på inför tisdag också så det vore faktiskt skönt att ha läst den! 
 
Nu ska jag fortsätta med min kaffekopp! 
 
Har förresten köpt en budgetvariant av rejäla vinterskor, hoppas de håller måttet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du ÄR duktig och driven Louise, heja dig

2013-10-04 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0