Hej på er

2013-10-25 21:44:00
Daniel är iväg till Örebro med jobbarkompisar och jag har haft Ronja här hela eftermiddagen. Morfar och jag hämtade soffan, jag köpte en tvåsits istället för tresitsdå jag vill ha två fåtöljer också och då tror jag det blir finare med en tvåa, jag minns inte exakt hur stort rummet är. Jag kan berätta mer om lägenheten i ett annat inlägg. 
 
Iallafall Ronja och jag har åkt på roadtrip här i Karlskoga, ätit Max, köpt lite godis, myst med Emilia och tittat på tv. Emilia somnade strax efter 19:30 efter en liten kamp men jag är så nöjd att hon somnade, då hon alltid krånglar så med mig. Så jag är så nöjd! Nu sitter jag här och myser, jobbar 01-03 så vid 00 kommer Daniels bror Mattias hit och sitter barnvakt till Daniel (och jag) är hemma vid 03. Imorgon väntas jobb 11-17. Mycket kaffe denna helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0