Fredag

2013-10-25 08:40:04
Fredag, fredag och en nästan ledig helg väntar. Jobbar inatt mellan 01-03 och så lördag 11-17, sen väntas festligheter i Örebro och sleepover, som jag längtar, ska bli så roligt. Sitter just nu med min finaste snart 2,5åriga tjej i knäet och dricker lite kaffi, ska strax göra oss iordning för dagen. Idag står Ikea på schemat med min morfar medan min mormor tar hand om Emilia. Tänk vet ni att de har ett barnbarnsbarn! Helt fantastiskt egentligen. På Ikea var det tänkt att jag skulle köpa tv-bänk, soffbord och soffa, men jag tror mig minnas att det står både ett soffbord och en tv-bänk i förrådet som båda är vita, så jag tar dem sålänge så köper jag soffan först. Inte bara att bli ensamstående mor! Men jag ska och kommer klara det. 
 
Nej ni nu har denna lilla dam tröttnat på sin bloggande mamma och vill ner, så bäst jag slutar! Kram på er och trevlig helg!
 
Här är soffan som kommer så i mitt och Emilias hem! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du kommer att göra. Det kommer att bli så fint

2013-10-25 @ 09:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0