Blåsigt

2013-10-24 07:48:51
Neeej vilket väder, jag avskyr när det regnar och kanske ännu mer när det blåser, mitt hår är inte byggt för denna årstid. Jag orkar inte med blåsväder!! Så skönt att jag har en bil så att jag är ute minimalt i detta väder. Jag har sovit gott och vaknat alldeles intill en liten tjej, supermysigt. Nu sitter vi med frukost och ska strax göra oss klara för universitetet och dagis. Kram på er!
 
Igår köpte jag med mig ostar, kex, choklad, vindruvor, jordgubbar, melon och vin, och myste hemma hos Nathalie hela kvällen. Så himla mysigt, tack för igår min fina!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det för vin?

2013-10-24 @ 09:35:11
Postat av: Mamma

Vad är det för vin?

2013-10-24 @ 09:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0