Vardag

2013-11-07 11:51:31
Jag har fått klart mina två examinationer, organiserat in alla viktiga papper och räkningar, dammsugit och lagat tacogratäng, eller den står i ugnen nu! Ska äta lite utav den till lunch och om en timme ska jag fika med Elin och Mathilda! Så mysigt. Det blev väl ingen större skillnad efter varvet med dammsugaren, skillnad blir det imorgon när jag ska moppa golven också och göra rent alla fönster, mamma kommer ner och hjälper mig! Jises vad det blir smutsigt efter renovering alltså, kryper fram damm överallt. Men nu är det värsta borttaget iallafall och bättre blir det imorgon! 
 
Nu börjar det dofta från gratängen, mmm, jag ska göra mig iordning lite snabbt så det bara är att gå sen när jag ätit. Trevlig torsdag på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0