Vardag

2013-11-19 13:35:10

Hej hopp mitt i vardagen! Jag har precis ätit en matlåda från frysen beståendes av kött, ris och pepparsås! Så smidigt och bra att alltid ha matlådor förberedda i frysen så man slipper laga mat vrålhungrig! Lagar mat gör jag visserligen just nu ändå, lax, potatis och citron/dillsås men det är till kvällens middag och matlådor utav det! Hihi. Dricker givetvis kaffe nu också, med chokladsmak, så sjukt gott, fick det av Ronja i present och det är redan snart slut. Måste köpa mer. Ikväll ska mina orkidéer badas också, en gång i veckan är det bad för dem haha. Jobbiga växter men åh så vackra. Strax dags för möte på jobbet också och innan dess tänkte jag smita förbi Telia. Kram på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0