Sturevägen

2013-11-02 08:37:35
Nu är iallafall alla möbler här, förutom köksbordet eftersom köket inte är helt klart än, det kommer springa lite byggarbetare här i veckan som ska få dit köksluckor. I de andra rummen är det gardinstänger och innerdörrar som fattas! Annars är lägenheten klar och färdigrenoverad med mina tapeter och det golv jag valde i Emilias rum. Det är så fint! Tomt än såklart eftersom ingenting finns uppe på väggarna men det kommer bli så fint när det är färdigt. Jag och syster har sovit här första natten inatt och jag har sovit jättebra. Bilden visar min vy från sängen! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint

2013-11-03 @ 22:26:35
Postat av: Mamma

Så fint

2013-11-03 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0