2013-11-06 11:08:00
Jag är så harmonisk idag. Lite väl harmonisk kanske för jag är ganska trött också, en liten tjej som vaknade av regnet inatt kröp ner hos mig och hon är lite utav en väderkvarn så jag har fått både små armar och ben på mig inatt men huvudsaken är att hon sov! Iallafall, harmonisk var det. Ja det är jag för jag är klar med första examinationen och skrivit klart ett utkast av den andra, som jag tänkt göra klart idag. Så jag är alltså ca 85% klar nu, känns lugnt i och med att jag har ikväll och torsdag dag på mig också. Älskar denna känsla när planeringen går hand i hand med vardagen. 
 
Idag fixar de lite målning i min lägenhet och de sätter även upp gardinfästen i köket, sen på fredag kommer alla innerdörrar, eller jag hoppas verkligen det eftersom det kommer lite folk till mig på lördag! 
 
Nu ska jag äta lite lunch, är hos min mor och pluggar. Behöver mer kaffe också, zzz, så trött mamma idag.KRAM 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0