Måndag

2013-11-04 10:53:28
Idag är det plugg som gäller, måste få klart första examinationsuppgiften för imorgon byter jag och Ronja böcker. Så just nu har jag lite paus, suttit sen 9 och har kommit ganska långt så jag borde vara klar till 15 när Emilia ska hämtas på dagis, annars får jag skriva lite ikväll också när hon har somnat. Hoppas på att mitt kök är färdigt när jag kommer hem idag (är byggarbetare där just nu) och att innerdörrarna är färdiga till på onsdag.
Kram på er!
 

Sov första natten med Emilia igår, vi tittade på Solsidan och sen när det var dags att sova så somnade hon i min säng och sen när hon somnat bar jag in henne till sin egen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0