Liten lista

2013-11-12 13:20:00

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, det gör jag inte, alltså känslor uppstår ju i första ögonkastet men kärlek är ju något som växer fram, baserat på de där känslorna, hihi.

2. Har du någonsin blivit sårad? Ja, det har jag verkligen blivit.

3. Har du någonsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, det har jag.

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej

6. Har du haft en hemlig beundrare? Nej, det tror jag inte.

7. Är du kär? Nej

8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, det vill jag.


 

1. Kärlek eller lust? Kärlek

2. Hår eller ögon? Ögon

3. Katt eller hund? Hund, katter alltså, nej, jag är livrädd för katter haha

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner

5. TV eller Internet? Internet

6. Coca-cola eller Pepsi? Cola zero!! 

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? En helg som innehåller båda är det bästa!

8. Pengar eller lycka? Lycka

9. Dag eller natt? Dag

10. Facebook eller mobil? Mobil


 

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Haha nej, men pappa ringde mig och frågade vart jag hade bråttom sent på en vardagskväll när jag var, åh, vet inte, sjutton?

2. Brutit ett ben? Nej

3. Gjort nåt du ångrar? Ja 

4. Hoppat Bungee Jump? Nej

5. Ljugit för någon du tycker om? Ja

6. Ätit en hel tårta? Nej haha

7. Gjort bort dig offentligt? Ja

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej

9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej, har inget husdjur som dött.

10. Velat försvinna? Ja



Vad såg du på tv sist? Nyhetsmorgon

Vems blogg läste du sist? Blondinbella! Snart kommer hennes bebis hihi

Vad åt du sist? Kotlett, ris och fempepparsås.

Vem pratade du med sist? I telefon: Ronjaaa, annars så var mamma här nyss.

Vem ringde du sist? Ronja

Vem messade du sist? Har en ständig smskonversation med min bästa Ronjis

Vem pussade du sist? Emilia

Vem kramade du sist? Emilia

Vem bjöd du sist på något? Ronja! Middag och frukost samt lite annat gottis haha, jag är en liten feeder!

Vad köpte du sist? Kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0