Jippi

2013-11-04 12:15:53


Glömde säga att sista "administrativa" är fixat nu med flytten. Igår beställde jag tv, bredband och telefoni från Telia så nu har jag allt samlat där: Mobilabonnemang, mobilt bredband till iPaden och så ovanstående. Totalt kostar allting i ett fastpris 1000 kr i månaden för mig ungefär och de första tre kostar det 700. Det känns lite dyrt men det är bra, jag nöjde mig inte med det minsta tvpaketet och det minsta bredbandet för jag kommer faktiskt tillbringa mycket tid med både tvn och datorn och då ska internet inte sega och tvn ska ha ett brett kanalutbud! Jag tittar ju på trean en del och till Emilia valde jag det stora kanalpaketet så att massor av olika barnkanaler (utan reklam, det är det bästa) finns med! Och det absolut bästa är att det 1: går att spela upp spotify via boxern i tvn och 2 att det går att hyra film i tvn, hur bra som helst, massor av titlar och slippa gå tillbaka med hyrfilmen sen och att jag inte laddar ner något olagligt. Jag är så bra! Hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0