Hej igen

2013-11-20 14:03:40
 
 
Nu känns det lugnt inför tentan. Jag har läst på allt en gång till, gått igenom alla instuderingsfrågor och jag ska läsa alla artiklar igen ikväll, de engelskspråkiga. Hoppas på att loppan somnar i god tid ikväll så att mamman kan läsa. Sen har jag duschat, ätit lunch, sorterat rätt på alla viktiga papper med inloggningsuppgifter osv från telia och lagt alla mina räkningar i en mapp, ska köpa en pärm sen så att varje räkning får en egen kolumn, det blir enklare så. Men just nu får det funka som det är! Sen har jag lagt över alla Pretty little liars avsnitt i en mapp för min boss Emelie ska få dem sen på ett usb, hihi, och så har jag beställt säsong 3 av serien så att jag kan fortsätta se, jag ska börja på säsong 3 nu egentligen men jag har inte hittat den med svensk text så nu har jag beställt den istället! Så det får bli en julklapp till mig själv, jag hade lite rabatt också eftersom jag fyllt år! Så hoppas cdon är snabba, för isåfall kan jag börja nörda redan i helgen när jag inte har några speciella planer än förutom lite jobb.. 
 
Nej nu ska jag platta håret och sminka mig så jag kan gå utanför dörren, haha. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0