Nu skulle du se mig

2013-05-01 20:36:20
Vilken dag, eller nej, vilka dagar. Jobb, jobb, jobb, dubbelpass, mycket folk, högförsäljning... Är så slut efter dessa dagar. Jobbade 00-03 inatt efter en helmysig valborg och idag 12-20, sitter här mätt och belåten efter underbart god mat som mitt hjärta hade klart till jag kom hem och dricker nu kaffe som jag fick serverat. Min goding! Han har även hjälpt mig med hemtentan lite grann och underhållt vår dotter hela dagen med bland annat lekparksbesök. Bästa pappan och bästa mannen. Gah, nu ska jag bita i denna tenta då, ska sitta tills jag somnar, hoppas jag hinner klart med mycket ikväll/inatt. Happy life... brukar tänka det när det är lite jobbigt, att nu skulle du se mig pappa, vad jag sliter, vad stolt du skulle varit och vad stolt du är där uppe om du ser mig. Säger inte det för att jag vill verka stöddig utan för att jag vet att du verkligen skulle ha stöttat mig/oss i allt! Tänk vad roligt du skulle haft med Emilia precis så som hennes mormor och alla andra nära och kära har med henne. Vad du missar saker och vad ont det gör i mig att det inte alls blev det föräldraliv jag hade tänkt mig innan. Eller föräldralivet är underbart men jag hade inte tänkt att det skulle kosta mig min pappa. Nej ni tenta var det. Kram på er
 


Fick en sån fin bild skickad till mig på jobbet idag. Jag blir lycklig hela vägen in i själen av att se att Emilia har det så bra när jag jobbar, jag vet ju det såklart men man blir ändå så lycklig av att se henne leka och ha sig medan jag jobbar. Det känns tryggt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har du en som stöttar till 120% , har alltid gjort och kommer att göra. Mysig bild från Malmhagen:)))

2013-05-01 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0