Jobb och helg

2013-05-03 10:56:04
Hej på er! Här sitter jag med en kaffekopp och ska strax göra mig redo för ett pass på jobbet, tre timmar idag bara, jätteskönt. Loppan är lämnad på dagis och jises så glad hon är att vara tillbaka förresten. Så skönt att se henne så glad. Tänk att vi är inne i denna månad som hon blir två år, att det är två år sen jag var höggravid är ju bara helt sjukt. Fort tiden går! 
 
Ikväll får vi nog finbesök till oss av Markus, Linnéa och Olivia, det ska bli så mysigt att ses! Är förresten så lycklig, har fått ledigt för Olivias dop i juni så att jag också kan gå och de två semesterdagar jag tar ut när vi ska till Liseberg i mitten på juni är beviljade. Så underbart! Längtar till sommaren. Jaja, jobbilijobb var det! Kramis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0