Inlämnad!

2013-05-02 22:48:46
Nu får det bära eller brista - tentan är inlämnad, hoppas verkligen jag klarar den. Kan släppa detta nu iallafall! Nu tar jag helgen, jobbar 12 - 15 imorgon, loppan ska sova hos sin mormor och vi får egentid! Lördag är jag ledig på dagen men ska iväg och vara hårmodell på Nathalies frisörprov på fm men sen är jag ledig och kan spendera den med mina finaste två, hoppas det är fint väder så vi kan leka i lekparken eller åka iväg någonstans alla vi tre, är så sjukt längesen vi kunnat göra det pga att jag jobbat! Jobbar natt lördag och söndag stängning, men ändå så skönt att ha dagarna fria. Nya kursen börjar på måndag och kurslitteraturen ser allt annat än rolig ut. Nej ni sova var det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0