Idag har jag varit mamma i två år

2013-05-30 17:32:14

För två år sedan föddes världens finaste lilla tjej. Hon hade redan inne i magen bråttom och var otålig, förlossningen tog allt som allt ungefär fyra timmar! Idag är hon en viljestark, envis och bestämd liten dam men också en otroligt kärleksfull och snäll liten tjej. Mamma älskar dig mest av allt i hela världen och idag har jag läst igenom förlossningsberättelsen ungefär tusen gånger och känner mig så tacksam för att det var just du som låg i min mage, finaste Emilia! 20110530, 08:44 <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Dör för bilden!! Söta fina ni:) ... och GRATTIS EMILIA PÅ DIN TVÅ ÅRSDAG<3

2013-05-30 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0