Hallåååå

2013-05-13 21:50:06
Hej på er! Här sitter jag och plöjer igenom lite litteratur, har läst tre kapitel i ena boken och det är fyra kvar där, sen är det tre kapitel i en annan bok och så en artikel på ett par sidor, ska vara klart till tisdag nästa vecka så har lite tid på mig men vi har ett grupparbete denna vecka så vill gärna vara förberedd till vi ska ses på onsdag! Den här veckan ska vi granska ett parti och dess partiprogram utifrån lite olika perspektiv, är en riktigt fet uppgift så jag ska in till Örebro varje dag denna vecka! Iallafall, här sitter jag och pluggar och resten av familjen sover. Fuskisar. Nädå jag klagar inte, gillar egentiden på kvällen även om jag "jobbar". Nu ska jag koka lite chaite, om jag hittar det där "teklotet" som man har löste i, tror att en viss liten på ca 87 cm kan ha lagt den någonstans....
 


Svea och Emilia i parken tidigare idag. Så fina tjejer!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Där har jag tillbringat många timmar med dig som liten, fina frödingsparken

2013-05-13 @ 23:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0