Hallå mitt i natten

2013-05-23 23:42:39
Nämen hej på er. Här sitter jag mitt i natten och är nästintill klarvaken. Så blir det om man drickar kaffe lite halvsent när man ett par dagar i rad klarat sig på bara två koppar. Då är det inte så lyckat för nattsömnen att en dag mitt i allt dra-ned-på-kaffet dricker andra koppen vid 18:00. Haha. Så det kan gå! 
 
Idag har jag varit på föreläsning, sen påvägen hem blev jag inringd på jobb så jag jobbade ett par timmar också. Sen kom jag hem, hämtade med mig loppan och åkte på kalas hos min faster! Så mysigt. När vi kom hem somnade hon snabbt i sin säng och pappan vi kom hem till såg lite piggare ut än när vi åkte, även om vi bara var borta i någon timme så är det någon form utav egentid iallafall! Gäller att ge och ta, iallafall här hemma hos oss.
 
Nu ska jag snart sova faktiskt, eller iallafall förflytta mig till vår renbäddade säng, ljusrosa lakan valde jag igår så det ska bli extra mysigt att sova! Älskar påslakan. Måste köpa flera! Hihi
 
Kramaaaar
 
Finaste tjejen i världen i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0