Suck

2013-03-18 18:02:49


Suck och pust, en ilsken tvååring som nattas av sin pappa och en mamma som sitter här och svär lite över plugget, frågor som ska vara klara till torsdag, uppsats nästa vecka och så fick jag självklart lite komplettering på förra uppsatsen (inte så mycket så det går på en timme eller två) men suck vad trööött jag blir, ge mig sommar och mina timmar på jobbet istället så jag kan få vila från plugget, haha så trött på det och då har det gått knappt ett år av fyra. Jajjemän.... men, träningen gick utomordentligt bra idag och vi har hunnit med ett besök hos min mormor och morfar, så dagen i sig är det inget fel på. Kram på er

Kommentarer
Postat av: mammut

prioritera skolan istället för att stressa med jobbet:)))Inte undra på att du tycker att det är jobbigt med skolan om du ska stressa dig igenom dagarna

2013-03-19 @ 09:38:18
Postat av: Sofie

Tycker du är så otroligt fin :)
Stressa inte ihjäl dig nu gumman :))
Kram

2013-03-19 @ 10:48:28
URL: http://fifflaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0