Över förväntan!

2013-03-25 06:50:00
Men oj så bra natten gick utan ena sidan till spjälsängen. Mamman i hemmet fick för sig att bara prova igår så att morgonen blir smidigare. Skruvade bort ena sidan, la hennes extramadrass bredvid sängen ifall hon skulle ramla och så la jag mig på den, läste saga en stund, sa godnatt som vanligt och gick ut ur hennes rum. Två, tre gånger fick vi hämta henne för hon var på rymmen men sen blev det tyst och hon somnade! 
 
05:30 hörde vi små, snabba, tassande steg i hallen påväg in mot oss, hon sa "heeeej" och kröp upp i våran säng, låg där och myste en liten stund innan vi gick upp! Så himla skönt, slipper vi vakna till skrik och panik över att hon ska upp utan nu kan hon gå upp själv och in till oss! Skulle hon börja leka så vaknar vi ju till, hon låter ju rätt mycket, vi vaknade ju bara av stegen imorse liksom. Plus att det inte finns något farligt i hemmet i och med att vi barnsäkrat när hon började krypa! 
 
Nu sitter jag med kaffe och vi ser på Molly mus, åt frukost ihop alldeles nyss. Idag ska jag skriva en hel uppsats och sedan i em ska jag ge mig ut på pyjamasjakt, Emilia behöver ett par stycken och ett par morgontofflor till både stora och små. Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0