Mysmorgon

2013-03-27 08:12:53
Dagen började med att Emilia kom in och väckte mig vid 6, sen gick hon ut igen, satte sig i soffan och lyckades på något sätt knappa in barnkanalen. Ja det är faktiskt sant, måste ha varit den kanalen som var på senast på tvn eller nåt, haha. Ja där satt hon iallafall och jag gick upp och fixade kaffe, frukost och smörgåsar. Åt frukost och myste! Sen började jag plugga lite, ska läsa igenom två uppsatser som jag ska opponnera på, det är numera klart fast det tog lite tid, hade en liten busunge i knäet samtidigt som gärna ville vara med och kladda på papperet så det är lite extra streck under mina kommentarer, haha. Nu är hon lämnad på dagis och jag gör mig redo för seminarium!
 


Loppan i knäet och en uppsats att läsa. Det går faktiskt att plugga när hon är hemma fast ja, jag får inte lika mycket gjort, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0