Ett tecken?

2013-03-19 09:20:39


Vaknat flera gånger inatt mellan alla drömmar, drömde att jag jobbade och det var kaos, folk överallt och inget var där det skulle vara och alla skrek på mig, sen var jag på universitetet och hade missat en hel kurs för det inte stod på mitt schema, alla skrek på mig där, hade fått underkänt på allt och ville hoppa av skolan. Jises, är det ett tecken på att jag ska ta det lite lugnt? Kanske, men jag har liksom inte tid att ta det lugnt just nu! Plus att på dagarna mår jag ju bra, visst lite stressigt mellan varven och speciellt nu när jag åkt på komplettering och tackade ja till jobb idag när jag egentligen inte riktigt har tid men å andra sidan är jag strax klar med veckans frågor och kan ikväll göra klart kompletteringen och börja på nästa veckas uppsats.. Pust

Kommentarer
Postat av: mammut

Ja du väljer ju själv Louise...klart som fasen att du ska ta det lugnare...suck..

2013-03-19 @ 09:35:15
Postat av: mammut

Stressfia!!

2013-03-19 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0