Effektiv

2013-03-20 07:43:00

Startade dagen med mys alla tre i sängen vid 6:30, vid 7 gick mamman och loppan upp för frukost, jag passade på att diska undan diskberget då (ge mig en diskmaskin tack!) och satte mig sedan ner bredvid kladdfia! Havregrynsgröt med sylt gick ner imorse, ska se till att lägga en beställning på min mormors sylt, så jäkla god. Sen har jag även hunnit med att baka en smuldegspaj med hallon och blåbär till dagens träff med studiegruppen, innan klockan ens är 8 på morgonen haha. Detta småbarnsliv, man blir inte riktigt klok av det! Men skönt att det är gjort. Loppan ska lämnas på dagis vid nio, då åker jag hem och skriver det sista innan det är dags för universitetet vid tio, halv elva. Ikväll är det Easyline (stationsträning) med mamma! Det ska bli så kul, två vinnarskallar, slutar med att båda har blodsmak i munnen och kippar efter luft! Haha nädå det ska bli kul. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0