Godmoooorgon

2013-07-02 08:34:22

Hej på er! Jobbet ringde imorse och frågade om jag kunde jobba dag istället för kväll och åh som jag gärna hade gjort det (kvällar i all ära med ob och så men jag föredrar dagspassen så jag får tid med min familj) men det blir svårt att ändra dagis sådär från ingenstans när de har mycket vikarier och stänger för semester nästa vecka.. Daniel gör sin sista vecka nu inför semestern i fyra veckor tillsammans med vår loppa. Tänk, de dagar jag är ledig är vi alla lediga!! Längtar. Iallafall nu sitter vi och ser Nyhetsmorgon, jag har precis beställt hem prenumerationer till familjen, Råd och Rön till oss föräldrar, ska prova och se om jag/vi gillar den tidningen, kan vara en god idé att läsa tester innan man köper något, speciellt online och slippa bli besviken. Emilia fick en årsprenumeration på Bamse för de yngsta (1-4 år) ska bli roligt att läsa den för henne. Kram på er


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hade också råd och rön i perioder, bra tidning..Bamse hade du som liten.

2013-07-02 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0