Godkväll

2013-07-10 22:49:29
Hej på er! Idag har jag jobbat 12-20 och efter det bara myst hemma med mig själv då Daniel är iväg på något event med lite kompisar. Jag har även träffat kära svärmor en sväng samt Daniels yngsta syster, som satt barnvakt de timmarna som felade innan jag kom hem från jobbet. Var jättelängesen vi sågs så det var mysigt att ses, även om det bara var en kort sväng. Imorgon ska jag jobba stängning och sen jobbar jag hela helgen. Ledig måndag - tisdag, får se om vi åker iväg någonstans då, bara vi tre. 
 
Har, utan att vara allt för personlig, varit lite nere senaste dygnen men ikväll känns det betydligt bättre igen. Skönt att det liksom vänder, så är ju livet. Trots stora händelser så får man se till den andra sidan också, även om det ibland gör väldigt ont att få veta vad som hade kunnat hänt. Nog om det, godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0