Sista minuten

2013-01-15 21:28:30


Förstår inte varför jag är ute i sista minuten för med uppsatsen, imorgon kl 12 ska den vara inskickad och det fattas ungefär halva på min.. men jag hakar upp mig på smågrejer. Men ett stycke till och sen ett stycke avslutande diskussion och så referenslista så är jag klar..... suck vilken seg uppgift.

Åh vet ni det blev ett litet spontanbesök på gymmet också, biceps/triceps fick sig en ordentlig omgång samt lite konditon och mage/bröst. Kommer vara helt slutkörd imorgon, jag som redan har träningsvärk i magen! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Nej det förstår inte jag heller, varför gör du inte det direkt..oj ha halva kvar,,hmm... Du lär dig att inte haka upp dig på småsaker. Kram

2013-01-15 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0