Nytvättad och fräsch igen

2013-01-23 14:54:42


Bilen fick sig en omgång igår i tvätthallen på OK, äntligen ren och fin igen! Den blir ju så jäkla smutsig av att pendlas in till Örebro i veckorna men nu är den fin igen och känns som ny! 

Sitter här och har skrivit halva uppgiften som ska vara klar på fredag, har lite tid imorgon kväll också eftersom jag tog mitt förnuft till fånga och bokade av cxworkxpasset jag tänkt gå på, jag hinner faktiskt inte det. Jag har ju faktiskt tränat i måndags, då körde jag indoor, igår gymmade jag själv (mage-rygg-kondition) och idag har jag på lunch kört pump, sjukt jobbigt! Så imorgon blir vilodag och så kör jag på fredag igen, då är det indoor! Jobbar i helgen så hinner varken gymma eller gå på pass då så det får bli till v eckan igen sen. 

För övrigt tycker jag att det fungerar bra att vara utan socker/kolhydrater, jag tillåter mig själv att äta lite godis på helgen eftersom det inte är någon viktminskning som står i fokus utan mer hälsoliv så det tycker jag att jag är värd! 

Nu ska jag börja göra mig iordning inför bowling och mat med mina bästa Maxare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0