30 högskolepoäng

2013-01-17 18:53:13

Nu har jag skickat in uppsatsen som ska vara inne senast 16 imorgon, hela vår grupp fick småkompletteringar och nu har jag gjort min och skickat in den uppdaterade versionen så nu är jag klar med mina första 30 högskolepoäng, en hel termin är gjord och det återstår sju! Duschade nyss och har nu i en timme suttit med kompletteringen, nu kurrar min mage så dags för lite kvällsmat och sen iväg för lite handling på Maxi. Imorgon hoppar jag in och jobbar 12 -16 och även lördag natt! Utöver det är jag ledig till på måndag för då drar nya kursen igång. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS! Bara 3 1/2 år kvar nu :):)

2013-01-17 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0