2013

2013-01-08 11:52:10

Dagens frukost: kaffe, ägg och hallonsmoothie!

Hej på er, längesen jag bloggade såhär ordentligt från datorn! Ledsen för riktigt kass uppdatering på länge men jag har jobbat, pluggat, varit mamma och känt mig lite stressad pga allt detta så lagt bloggen åt sidan. Saknat att kika in här så bloggen ska numera få vara en del av vardagen som förut.

Nu sitter jag här i morgonrock och filar lite på uppsatsen som ska vara inlämnad nästa vecka samt hunnit läsa igenom lite litteratur. Ikväll eller imorgon får vi reda på decembers tenta och jises vad jag är nervös, tror bestämt jag får omtenta för tentan kändes inte bra när jag skrivit den.. Men det blir som det blir, är därför jag är ute i god tid med uppstasen. Skrev inledningen igår och kommit en bra bit idag, så jag siktar på att vara klar med den på fredag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0