Söndag

2013-12-15 14:02:34
Jag gillar inte söndagar. Eller jo, ibland är de ju jättesköna men idag, jättetrist väder och så ska jag jobba när jag är såhär trött, som visserligen är självförvållat då jag drack vin igår men ändå.... Suck! Försöker pigga upp mig med lite kaffe, får se om det fungerar. Förresten har mitt hår växt nu tre centimeter sen jag klippte jättekort, så jag ska försöka spara ut det nu! Fast det är ju kortare i nacken så det kommer bli jättesvårt i början för jag kommer inte kunna ha frisyren på samma sätt.. Men jag ska iallafall vara lika noga som är nu med att inte platta varje dag, alltid ha i värmeskydd och vara noga med inpackningar och produkter. Jag tänkte unna mig en liten förändring, får se hur det blir, jag tänkte lägga i lite askblont i hårbotten så att jag får en liten övergående ombre som knappt syns men som ändå markerar nyanserna, haha svårt att förklara tur att jag har en personlig frisör som fixar alla mina önskemål! Hihi
 
Såhär pigg är jag idag, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0