Snart helg

2013-12-19 07:04:41
Hej på er! Idag känns allt lite bättre så jag hoppas att den känslan är kvar hela dagen idag. Här sitter vi iallafall med kaffe och ser på Bamse, himla mysigt. Ska strax göra mig iordning och sen är det dags för dagis och in till Örebro för en dejt med Ronja innan universitetet... men det går bra, det har jag bestämt mig för!
 
Iallafall, idag jobbar jag några timmar på kvällen, fredag också och på lördag jobbar jag några timmar på dagen. Sen ska jag ha inflyttningsfest! Åh så roligt det ska bli!
 
Förresten kanske jag borde berätta en till sak i bloggen. Jag och Daniel (Emilias pappa) har bestämt oss för att prova igen, vi ska vara särbos en tid framöver och sedan flytta ihop. Vi känner oss alldeles nykära och det känns fantastiskt. Jag känner verkligen att det är rätt och jag är så glad över att vi tagit det här steget trots att det finns människor som hellre vill se oss isär. Jag älskar dig hjärtat!
 
Nu ska jag se om det finns lite mer kaffe, klockan är ju bra tidigt än! Trevlig torsdag på er.
 
 

Kommentarer
Postat av: GunnBritt

Jag önskar all lycka God Jul på er

2013-12-19 @ 11:20:23
Postat av: Faster Lena

Jag önskar er ALL Lycka och är sååå glad att ni är tillsammans.
Massor med Kramar från Faster till er alla 3❤️❤️❤️

2013-12-25 @ 02:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0